czwartek, 24 stycznia 2013

Farbowanie włosów: VENITA -henna color- 114 złoty brąz (pierwsze wrażenia)



Wczoraj po b.długim czasie znowu zafarbowałam włosy. Nie wybrałam trwałej farby, a balsam koloryzujący z Venity, który zachwalany jest przez wiele kobiet. Padło na kolor 114 złoty brąz i to był bardzo dobry wybór!








Balsam zakupiłam w drogerii Wispol za niecałe 8 zł. Tubka wystarczyła mi w zupełności na pokrycie całej długości moich długich włosów.

Od dawna marzy mi się brąz na włosach! Mam na myśli ciepły, głęboki odcień ze złotymi refleksami bez czerwoności!  No i jak się okazało wybrór nr. 114 świetnie wpisuje się w te tendencje:)

Jestem posiadaczką blond włosów, jak większość polek o tzw. mysim, czyt. nijakim odcieniu;/

Balsam z henną z Venity nie jest trwałym kosmetykiem! (od 4 do 7 myć mniej więcej się wypłukuje) ma to swoje zalety oraz wady. Na tym etapie (szukania idelanego odcienia) jest to dla mnie plus. 
Już na dzien dzisiejszy wiem, że z czasem będę chciała jeszcze pogłębić ten odcień i przyciemnić. Jednak z tym poczekam do momentu jak trochę ocieplę odcień mojej skóry, żeby nie wyglądać jak trup. 
Podsumowując pierwsze efekty- jestem b.na tak! ...jeszcze nigdy nie była tak zadowolona z efektu po farbowaniu!
Zobaczcie... 







Jak Wam się podoba?? (zapomniałam zrobić zdjęcie przed, ale zapewne wiecie jak wygląda typowy polski żółto-szarawy blond):P


30 komentarzy:

  1. Jeśli faktycznie tak szybko się zmywa to chyba wypróbuję. Ogólnie używam L'oreala Casting Creme Gloss, ale staram się farbować tylko odrosty. Po jakimś czasie przydałoby się jednak odświeżyć całe włosy, a że mam suche i kręcone to zawsze unikam zwykłych farb.

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie złoty brąz wyszedł :) i to jaki naturalny ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pasuje Ci pewnie ten kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek :) Najbardziej w Venicie podoba mi się błysk tego koloru, który się robi. Ja miałam ciemniejszy, ale wciąż uważam, że jak się nie chce trwale farbować, jest to fajne i niedrogie rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przypomniej mi jakie kolor Ty miałaś prosze?

      Usuń
    2. do tej pory mieszankę Orzecha laskowego(13) i Brązu(15)
      :)

      Usuń
  5. Hmm może się skuszę w końcu na tą hennę zamiast zwykłej farby ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie farbuję włosów bo na razie nie czuję takiej potrzeby, ale muszę przyznać, że kolorek jest super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię szampony 24 mycia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba efekt, który uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda bardzo ładnie i naturalnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do twarzy Ci w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki dziewczyny, jestem zadowolona:)

      Usuń
  11. Ależ piękny kolor Ci wyszedł :) Taki faktycznie złocisty brąz z refleksami. I do tego jak pięknie lśnią i odbijają światło Twoje włoski :) Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam Malinową koleżankę i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo naturalny kolorek, ja się wczoraj farbnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor ładny ;) I połysk jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny, naturalny kolor :) ja stosuję Venitę właśnie jak chcę wyrównać sobie swój mysi brąz na jakieś uroczystości. Od chemicznego farbowania trzymam się z daleka już rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, świetna opcja dla wzmocnienia koloru, pogłębienia go:)

      Usuń
  16. eh ja też używałam, początkowo byłam zadowolona, ale później na moich blond włosach zostawał różowy! poblask

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty ? zaskoczyłaś mnie teraz... ten sam odcień 114?

      Usuń
  17. Boję się trochę produktów Venita;/ nie lubię tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam nic z tej firmy, ALE PODOBA MI SIĘ KOLOR :) Marzy mi się rudy z Loreal :)

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI ZACIEKAWIŁ, CIĘ MÓJ BLOG PROSZĘ DODAJ MNIE DO OBSERWOWANYCH:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...